Відкриті тренінги та семінари в Луцьку і Україні
Компанія: Галицька Наталія
Місто: Львів
Целевая аудитория
Фахівці відділів збуту, фахівці по роботі з клієнтами, продавці-консультанти, приватні підприємці, а також всі, хто впливає на прийняття клієнтом рішення про покупку ваших товарів або послуг.
Цель мероприятия
- Особлива відмінність цього тренінгу: практичні працюючі інструменти, які Ви зможете відразу впевнено використовувати у своїй роботі з клієнтами
Программа
Тема І Результат у продажах, від чого він залежить?
- ефективні поведінкові стратегії фахівця з продажу;
- мислення і дії категорією результату.
Тест на визначення власного стилю поведінки у продажах.
Тема ІІ Етапи продажу - цілі і помилки кожного етапу.
- системний підхід у роботі фахівця з продажу;
- дотримання етапності продаж , як ефективний шлях до результату.
Тема ІІІ Способи налагодження особистого контакту з клієнтом
- гармонійний баланс вербальної і невербальної поведінки;
- як створити позитивне перше враження;
- телефонний контакт з клієнтом: представлення, зацікавлення, призначення зустрічі(при потребі).
Практикум
Тема ІV Аналіз потреб. Виявлення і формування потреб клієнта
- техніка формулювання точних запитань для виявлення інтересів та потреб клієнта;
- напрацювання «банку запитань» по своєму продукту;
- вміння направляти комунікацію за допомогою запитань, активне управління процесом продажу;
- формування потреб вміло заданими запитаннями.
Практичне відпрацювання
Тема V Презентація і аргументація
- використання впливових комунікативних фраз у процесі продажу;
- підготовка сильної аргументації на користь свого асортименту;
- переваги товару на мові вигод клієнта;
- логічні і емоційні аргументи: як правильно їх застосувати;
- як і коли представляти ціну продукту: 7 головних правил.
Практичне завдання зі створенням переконливих аргументів по своєму продукту
Тема VI Заперечення.
- чому клієнт заперечує і висловлює сумніви?
- об’єктивні, несправжні і справжні заперечення;
- найчастіші заперечення і способи відповідей на них: «ціна», «новинка», «я подумаю» і т.д.;
- алгоритм продуктивної роботи з запереченнями;
- напрацювання «банку заперечень» і варіантів відповідей на них.
Практичне завдання
Тема VII Закриття продажу з результатом
Вражаюча статистика: в подробицях описавши свій продукт клієнтові, більше 60% менеджерів по продажах не просять потенційного клієнта купити (зробити замовлення)!
Немає спроби закриття продажу з боку менеджера, немає дії з боку клієнта, для компанії – немає результату і прибутку . Відповідальність за закриття продажу лежить на фахівцеві з продажу.
- сигнали готовності клієнта до прийняття рішення і робота з ними;
- 6 дієвих технік завершення продажу;
- правила торгу: як відстояти свою ціну.
Практичне відпрацювання повного процесу продажу з використанням відеоаналізу.
Методи навчання: міні-лекції, рольові вправи з відеоаналізом, індивідуальна робота учасників, тестування. Навчання структуроване, чітке, 30% теорії, 70% практики.
Дополнительная информация
Відгуки попередніх учасників:
«Багато уваги було приділено таким нюансам і деталям продажу, про які навіть і не здогадуєшся, а вони є важливими елементами в переконанні клієнта. Зацікавила з першого погляду, кількох слів. Розмова викладу матеріалу чітка, виважена. Що сказати – профі з великої букви. На тренінгу не було скучно, всевідбувалось легко і динамічно, тренінг тримав в тонусі для сприйняття і розуміння нової інформації.» (Тетяна, Івано-Франківськ, продаж програмного забезпечення)
«Безцінні знання по темі продажів. Особливо відклались у голові важливість етапності продажів і тонкощі в підході до клієнта» (Савчук Сергій регіональний директор, «Агролайф»)
«Дуже цікавий, насичений тренінг. Найбільш корисними були: 1) практична «пропрацьовка» ситуацій , 2) відео аналіз, який якнайкраще дозволив побачити свої сильні і слабкі сторони. Грунтовна підготовка до корпоративного тренінгу, орієнтація тренера у наших продуктах, адаптування технік переговорів до особливостей нашої галузі. Наші потреби були повністю задоволені» (Світлана, керівник філії сайту www.032.ua)
«Все дуже сподобалось, багато уваги було приділено кожному учаснику. Тренінг дозволив отримати погляд зі сторони, виявив скільки ще потрібно працювати над собою. Дізналась багато нового, рекомендуватиму це навчання своїм знайомим» (Оксана, «ТеплоВам»(ефективні рішення по системах опалення).
«Багато взяв нового для себе, як грамотно себе вести в різних ситуаціях продажу. Ви допомогли мені розкритись і стати справжнім фахівцем у найближчому майбутньому» (Олег, «Максі-Буд» (роздрібний продаж будматеріалів).
«Для мене, як дизайнера інтер’єрів, який працює з клієнтами, сформувалось поняття правильного підходу до клієнта, розуміння поетапності переговорів з ним. Подяка тренеру за повну віддачу і бажання нас навчити» . (Юліана, дизайнер інтер’єрів).
«Вражень після навчання море. Найголовнішим для мене було побачити і зрозуміти свої слабкі зони, над якими мені потрібно працювати. Особливо вразив індивідуальний підхід до кожного з нас. Я впевнений, що і ті люди, які прийдуть після нас на навчання, ніколи не пожалкують. Безмежно вдячний вам.» /Ярослав, «Максі-Буд» (продаж дверей і шпалерів)
«Отримав гарний досвід, який обов’язково приміню в роботі» (Едуард (дистрибуцій ний продаж будматеріалів).
«Мені сподобалось і навчання, і , особливо, те, що я побувала і в ролі продавця, і в ролі клієнта. Я зрозуміла звідки в мене був страх і як його позбутись: головне – це бути готовим до процесу продажу, попередньо добре підготувавшись і спрогнозувавши хід подій у розмові з клієнтом.» (Люба, «Вічнсть» (виробництво і продаж ритуальної продукції).
«Задоволенню немає меж, а ще коли тренінг проводить фахівець своєї справи. Коли автомобілю роблять діагностику, власнику вказують на ті речі, які потрібно «вилікувати», так і мені це навчання показало, над чим мені потрібно працювати» / Ігор, «Максі-Буд» (гуртова торгівля будівельними матеріалами)
«Вау! Набралась сміливості, зрозуміла чого хочу і як цього досягти!!! Повністю задовольнила свою потребу від курсу. Я хотіла побачити продажі з середини. Я їх побачила.. Набралась максимум енергії і сміливості. Сама участь – це супер, це досвід, це ще один стимул йти вперед до мети» /Світлана, «Імідж ТВ»
«Надзвичайно практичний та конструктивний курс. Приємна атмосфера і цікавий матеріал. Маючи певний спад в роботі, курс виявився для мене своєрідним порятунком». /Максим, «Імідж ТВ»
«Мені шкода, що курс закінчився.» /Ольга, «Украспецтехніка («Століт»)
«Я задоволений. Думав, що не отримаю нічого нового, а лише повторю старе. Я сприйняв те, що вже знав по-новому і почав це використовувати» /Андрій «Укрспецтехніка»(«Століт»)
«Здобула багато нових знань, впорядкувала, те що знала, знайшла розуміння тих знань, які раніше не використовувала. Курс проходив у дуже комфортній і дружній атмосфері» /Софія «Імперія розваг»
«Багато почерпнула корисного, потрібного і надзвичайно цікавого. Дуже сподобались тестування – більше взнаєш самого себе, і , звичайно, рольову ігри!Дуже зацікавлена у 2 рівні» /Олена (Радіо 4you. Нововолинськ)
«Творчий підхід. Для мене це було цікаво і захоплююче»/ Ольга «Граве – Україна»
«Колоритний, різноманітний, надзвичайно інформативний! Професійність, розуміння тренера у різних моментах професії продажника» /Сергій, «Максі-буд» (м.Свалява)
«Рівень і метод проведення дуже високий і цікавий. Сподіваюсь, що знову потраплю до вас і зможу продовжувати вдосконалювати своє вміння в продажах» /Іван, «Вічність»(м.Трускавець)
«За час навчання мені вдалось зрозуміти, як можна знайти вихід із здавалось безвихідних ситуацій, навчитись переконувати людей, оволодів новими для себе навичками, інструментами для конструктивного діалогу, що було вагомою перешкодою в тих, чи інших переговорних процесах. Став на порядок впевненішим у своїх діях, в розмові, поставив перед собою декілька вагомих цілей.» /Юрій. «Нова хвиля»
«Сподівалась, що буде цікаво, але ж не настільки! Дякую за підштовхування у своїх невпевненостях» /Уляна, «Сфера Сім»
«До цього навчання я мав дуже слабке уявлення, що таке по справжньому продажі (хоча думав навпаки). Чесно кажучи, дуже задоволений і приємно вражений» /Віктор «Максі-Буд» (м.Свалява)
«Гарно сплановане навчання, допомогло мені розкритись, вивільнити прихований потенціал. Хочу ще»/ Іван, Алпі
Дуже сподобавсь тренінг по продажам. Все конструктивно, зрозуміло і послідовно. Практичні вправи – те, що потрібно – ефективно закріпивсь результат. Все було на високому рівні.! Впевнений, що цей тренінг принесе мені свої результати в майбутньому!» Александронець Тимофій ОМГО «Айсек у Львові»
«Все навчання було цікавим і зрозумілим, доступним і конкретним. Дуже багато корисної інформації. Найважливіше, що була практика, а це найкраще для навчання. Вдячна тренеру!» Олена Сембратович «Альфа Нова»
«Дякую за навчання! Наталія – фахівець своєї справи, цікава особистість і приємна людина.» Хомічак Олена віце-президент з корпоративних стажувань «Айсек у Львові»
Вартість участі: 1950 грн
Дата проведення: захід тривав з 11.02.2016 до 12.02.2016
Контактні данні: 0673406931
За матеріалами hitjob.com.ua
Ринок працевлаштування в Луцьку та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Луцька
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
13409
11980
422
80
Робота в Володимир-Волинському
318
96
156
27
134
15
152
13
202
25
650
199
127
12
134
12
154
15
146
11
141
13
155
20
123
8
141
9
148
8
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Луцьку та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26667 грн.
Jobs.lutsk.ua
- 8325 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...