Відкриті тренінги та семінари в Луцьку і Україні
Компанія: Галицька Наталія, ЧП
Місто: Львів
Программа
Тема І Результат у продажах, від чого він залежить?
ефективні поведінкові стратегії фахівця з продажу;
мислення і дії категорією результату.
Тест на визначення власного стилю поведінки у продажах.
Тема ІІ Етапи продажу - цілі і помилки кожного етапу.
системний підхід у роботі фахівця з продажу;
дотримання етапності продаж , як ефективний шлях до результату.
Тема ІІІ Способи налагодження особистого контакту з клієнтом
гармонійний баланс вербальної і невербальної поведінки;
як створити позитивне перше враження;
телефонний контакт з клієнтом: представлення, зацікавлення, призначення зустрічі(при потребі).
Практикум
Тема ІV Аналіз потреб. Виявлення і формування потреб клієнта
техніка формулювання точних запитань для виявлення інтересів та потреб клієнта;
напрацювання «банку запитань» по своєму продукту;
вміння направляти комунікацію за допомогою запитань, активне управління процесом продажу;
формування потреб вміло заданими запитаннями.
Практичне відпрацювання
Тема V Презентація і аргументація
використання впливових комунікативних фраз у процесі продажу;
підготовка сильної аргументації на користь свого асортименту;
переваги товару на мові вигод клієнта;
логічні і емоційні аргументи: як правильно їх застосувати;
як і коли представляти ціну продукту: 7 головних правил.
Практичне завдання зі створенням переконливих аргументів по своєму продукту
Тема VI Заперечення.
чому клієнт заперечує і висловлює сумніви?
об’єктивні, несправжні і справжні заперечення;
найчастіші заперечення і способи відповідей на них: «ціна», «новинка», «я подумаю» і т.д.;
алгоритм продуктивної роботи з запереченнями;
напрацювання «банку заперечень» і варіантів відповідей на них.
Практичне завдання
Тема VII Закриття продажу з результатом
Вражаюча статистика: в подробицях описавши свій продукт клієнтові, більше 60% менеджерів по продажах не просять потенційного клієнта купити (зробити замовлення)!
Немає спроби закриття продажу з боку менеджера, немає дії з боку клієнта, для компанії – немає результату і прибутку . Відповідальність за закриття продажу лежить на фахівцеві з продажу.
сигнали готовності клієнта до прийняття рішення і робота з ними;
6 дієвих технік завершення продажу;
правила торгу: як відстояти свою ціну.
Вартість участі: 1400 грн
Дата проведення: захід тривав з 21.10.2014 до 22.10.2014
Контактні данні: (050) 312-35-13
За матеріалами hitjob.com.ua
Ринок працевлаштування в Луцьку та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Луцька
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
13410
11980
422
80
Робота в Володимир-Волинському
318
96
156
27
134
15
152
13
202
25
650
199
127
12
134
12
154
15
146
11
141
13
155
20
123
8
141
9
148
8
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Луцьку та області складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 24857 грн.
Jobs.lutsk.ua
- 8325 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...